منو
  • پرداخت با اثر انگشت
  • بهینه سازی موتورهای جستجو محمد زند

پرداخت با اثر انگشت

پرداخت با اثر انگشت: پرداخت با اثر انگشت

پرداخت با اثر انگشت

استفاده از اثر انگشت به جای کارت اعتباری در پرداخت الکترونیک

pay-by-finger-touch-way2pay-92-02-08

یک شرکت اسپانیایی، دستگاه دیجیتال قابل حملی برای کار در فروشگاه‌ها طراحی کرده، که خریدار صرفا با اثر دو انگشت خود می‌تواند مبالغ محصولات خریداری شده خود را پرداخت کند.

کاربران پرداخت لمسی (Paytouch) جزئیات کارت اعتباری خود را با اثر انگشت خود مرتبط می‌کنند تا بدون نیاز به وارد کردن رقم شناسایی، امضا یا حتی خود کارت توانایی خرید داشته باشند. مشتریان به سادگی دو انگشت خود را روی یک صفحه شیشه ای پایانه فشار می‌دهند تا با اطلاعات کارت اعتباری یا نقدی خود خرید کنند، این فناوری امکان خرید بدون کارت را فراهم کرده و از دزدیده شدن یا گم شدن کارت جلوگیری می‌کند.


شیوه جدید پرداخت الکترونیک با انگشت

تیمی از دانشمندان کارنجی مرلون با طراحی یک سیستم پرداخت ایمن به نام PayTango گامی جدید در عرصه فناوری تشخیص اثرانگشت برداشته است.

PayTango-payment-pic-way2pay-92-01-20 (1)

به گزارش ایسنا، سیستم جدید از یک اسکنر اثرانگشت برای شناسایی خریداران و پرداخت قیمت اجناسشان بهره می‌برد. این فناوری با هدف منسجم کردن بانک‌های مختلف، کارت‌های اعتباری، کارت‌های هدیه و ID تجاری/دانشجویی به یک شیوه پرداخت ساده طراحی شده است.

PayTango-payment-pic-way2pay-92-01-20 (2)

گفته می‌شود ثبت نام در این سیستم فقط 20 ثانیه طول می‌کشد و این امر شامل لمس اسکنر بیومتریکی با انگشت وسط و اشاره، زدن کارت اعتباری از خلال یک خوانشگر برای مرتبط کردن آن با داده‌های اثر انگشت و سپس وارد کردن شماره تلفن همراه برای ایجاد حساب است. هر نوع کارت دارای نوار مغناطیسی می‌تواند در PayTango ثبت‌نام شود.

25 نظر

  • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

    ارسال آرشیو محتوا

    • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

      محتوای ارسالی از آرشیو 1393

به صفحه اول خوش آمدید